wtorek, 29 stycznia 2013

Wystawa Krajowa Kielce 2013


Witam.
W dniach 26-27 stycznia odbyła się Krajowa Wystawa Gołębi Rasowych i Drobnego Inwentarza w której wraz z kolegami z mojego związku brałem udział. Do Kielc przywieźliśmy 18-ie królików z takich ras jak: NC, Bu, SMż, Krcrx i Krsac.
Kolega  Adam Zganiacz przywiózł Karzełki Castorexy które zostały ocenione na 95 i 94,5 pkt oraz Karzełki Satenowe Czerwone ocenione na 94 i 94,5 pkt.
Piotr Grzonka wystawił Srebrzyste Małe Żółte ocenione odpowiednio: 94, 94 i 94,5 pkt.
Nasz młody hodowca Kazik Mandrysz przywiózł 4 samiczki Burgundzkie które ocenione na 379 pkt zostały nagrodzone tytułem Mistrza Polski. Jego hodowlę można obejrzeć tutaj 
Ja wystawiłem samiczkę NC ocenioną na 95,5 pkt która była najlepsza w rasie. Samiczkę Srebrzystą Małą żółtą ocenioną na 95 pkt, także najlepsza w rasie oraz Króliki Burgundzkie ocenione odpowiednio: 95, 94, 94, 94 i 94 pkt. Kolekcja z oceną 377 pkt została nagrodzona tytułem Wicemistrza Polski.
moje samiczki Burgundzkie

samiczka Srebrzysta oceniona na 95 pkt.
samiczka NC oceniona na 95,5 pkt

 

2 komentarze:

Rosa canina pisze...

Gratuluje ładnych ocen :)
Szkoda tylko, że jak na wystawę "krajową" było dość mało królików, ale może w przyszłym roku będzie już więcej. Za rok i ja mam w planach coś pokazać.
Pozdrawiam

Marek pisze...

Dziękuję.W przyszłym myślę, że będzie więcej.Bardzo dobre warunki dla zwierząt, żadnego ścisku, dobra lokalizacja to powinno zachęcić więcej hodowców do wystawienia swoich królików!