środa, 4 września 2013

Wystawa w Dolnej Lutyni i w Piszczu


W dniach 31.8- 1.9 odbyła się w Dolnej Lutyni międzynarodowa wystawa królików, drobiu i gołębi połączona z ekspozycją klubu hodowców królików Satynowych. Ja na tej wystawie wystawiłem 3 króliki Satynowe kość słoniowa czerwonookie które zostały bardzo dobrze ocenione a mianowicie: samiec i samica ze stycznia po (94) pkt a dorosła samica została oceniona na 94,5 pkt. W ekspozycji królików Satynowych brał udział także mój kolega ze związku Adam Zganiacz który wystawił Satynowe czerwone. Ogólnie na tej wystawie "Satynowe" były najliczniej prezentowaną rasą których wystawionych było ponad 50 królików w następujących odmianach barwnych: kość słoniowa czerwonooki i niebieskooki, czerwony, zajęczy, turyngski oraz kalifornijski czarny i hawana. Na wystawie tej z mojego związku wyróżnionym  za króliki był wspomniany Adam Zganiacz za Karzełka Zajęczaka kunę niebieską.
W tym samym czasie część hodowców wystawiała swoje zwierzęta na miejscowej wystawie w Piszczu gdzie "czestną cenę" za Karzełki Barany madagaskarowe zdobył Daniel Korbel.
moje Satynowe

Teraz jusz tylko tydzień do naszej Radlińskiej Wystawy która odbędzie się 14-15 września. Zapraszamy!

Brak komentarzy: