niedziela, 17 sierpnia 2014

Wystawa Markvartovice 2014


Dzisiaj zakończyła się wystawa drobnego inwentarza w Markvartovicach w której wystawialiśmy już po raz trzeci swoje zwierzęta. Ja wystawiłem tam kolekcję S2+2 hodowanych przeze mnie Satynowych ,,słoni'' które zostały ocenione następująco:
1.0 C-2-4   S-2 oc- 94,5 pkt
1.0 C-2-4   S-3 oc- 95 pkt
1.0 C-2-4   S-9 oc- 94,5 pkt
0.1 C-2-4   S-11 oc- 94,5 pkt
Króliki moje z oceną 378,5 pkt wywalczyły 3 miejsce w wystawie i zostały nagrodzone pucharem P-3.
W wystawie tej z moich kolegów ze związku nagrodzeni za króliki zostali:
Adam Zganiacz za Satynowe czerwone oc 377 pkt,,Czestna cena"
Waldek Korbel za Karzełki perłowe oc 376,5 pkt,, Czestna cena"
Kolekcja młodych  Hototów od Czesława Grzonki oceniona na 374 pkt

Poza królikami do Markvartowic przywieźliśmy także gołębie i drób rasowy. Wśród drobiu rasowego nagrodzone Czestną Ceną zostały Jedwabiste czarne od Waldka Korbel a jego kura Jedwabista biała z oceną 96 pkt otrzymała puchar za najlepsze zwierzę wystawy spośród wszystkich wystawionych królików, gołębi i kur.
Jedwabiste od Waldemara Korbel

Satynowe czerwone od Adama Zganiacza

mój samczyk oceniony na 94,5 pkt

Mały Baran szary ze zwycięskiej kolekcji



Włoszki od Bronka Libowskiego
23-24 sierpnia wystawa w Karvinie gdzie będziemy gościć już po raz czwarty.

Brak komentarzy: