środa, 3 lutego 2016

Wystawa Krajowa w Kielcach

Tak jak w roku poprzednim tak i w tym wystawiłem wraz z moimi kolegami ze związku króliki na Wystawie Krajowej w Kielcach. Do Kielc przywiozłem Burgundy oraz Rexy dalmatyńskie czarno-żółte. Moje Burgundy zostały ocenione następująco:
1.0 oc. 94 pkt
0.1 oc. 93 pkt
0.1 oc. 0 pkt
0.1 oc. 92,5 pkt
1.0 oc 94 pkt
Natomiast moje Rexy zostały ocenione odpowiednio:
1.0 oc. 94,5 pkt
0.1 oc. 92,5 pkt
0.1 oc. 93 pkt
Rex dalmatyński czarno- żółty


Bardzo dobrze natomiast spisały się króliki moich kolegów i tak: za Wiedeńskie Niebieskie ocenione na 381 pkt Piotr Dzierżęga został nagrodzony tytułem Mistrza Polski a jego samiec oceniony na 96 pkt odniósł zwycięstwo w rasie.
 Dawid Janeta za samca Wielkiego Jasno Srebrzystego ocenionego na 95 pkt- zwycięstwo w rasie.
 Bogdan Szkatuła za samca Burgundzkiego ocenionego na 95,5 pkt- zwycięstwo w rasie. 
Adam Babisz za samicę Szynszyla Małego ocenioną na 95,5 pkt- zwycięstwo w rasie oraz Adam Zganiacz za samca Karzełka hawana ocenionego na 96 pkt zdobył Championa. 



Jeśli chodzi o drób rasowy to nagrody zdobyli:
Waldemar Korbel za Jedwabiste ocenione na 376 pkt- Mistrzostwo Polski oraz za koguta Czubatki Polskiej miniaturowej ocenionego na 96 pkt- zwycięstwo w rasie.
Czesław Stęchły za Wajandoty miniaturowe pomarańczowe ocenione na 380 pkt- Mistrzostwo Polski.
Czubatki polskie miniaturowe wielbłądzie od Waldemara Korbel- z prawej kogut oceniony na 96 pkt.
W gołębiach nagrody zdobyli:
Marcin Marcol- 1 Wicemistrz Polski za Garłacze Górnośląskie Koroniaste.
Krzysztof Lorek- 2 Wicemistrz Polski za Loczki.


Brak komentarzy: