czwartek, 14 września 2017

Wystawa Radlin 2017

W dniach 9- 10 września wystawiłem moje zwierzęta na organizowanej przez mój związek wystawie w Radlinie. Można było obejrzeć prawie 1200 zwierząt z czego królików było wystawionych 478 sztuk. Integralną częścią wystawy była ekspozycja królików satynowych których wystawionych było 117. Wolier z ptactwem wodnym, bażantami, drobiem było wystawionych 130 a gołębi ponad 410 oczek. W wystawie wystawiłem króliki z wszystkich ras które hoduję. Króliki Burgundzkie zaprezentowałem w kolekcji K-3 ocenionej na 280,5 pkt. Rexy dalmatyńskie czarno- żółte wystawiłem młode gdzie najlepszy oceniony królik otrzymał 94,5 pkt. W ekspozycji królików satynowych wystawiłem 2 dorosłe Satynowe rysie ocenione na 93,5 i 94,5 pkt i kolekcję K-3 młodych ocenioną na 281,5 pkt. Najlepiej zaprezentowały się Satynowe słonie gdzie kolekcja K-3 dorosłych oceniona na 286,5 pkt zdobyła puchar P-1 za najlepszą kolekcję K-3 wystawy a kolekcja K-4 młodych z oceną 378 pkt zdobyła wyróżnienie. Ocenę królików przeprowadzili czescy sędziowie: Josef Blokes, Vojtech Kajnar, Josef Sitar, Jiri Jurecka, Jindrich Snitily oraz po raz pierwszy u nas Pavol Grigel.
Wystawiłem także parę kaczek piżmowych perłowo- szarych ocenionych po 95 pkt gdzie kaczka zdobyła zwycięstwo w rasie.
Samica Satynowa kość słoniowa czerwonooka oc.95 pkt

Kaczki Piżmowe perłowo- szare

Brak komentarzy: