piątek, 23 listopada 2018

Wystawy Zakrzów i Pietrowice Wielkie

W październiku wystawiłem moje zwierzęta na Polsko- Czeskiej Wystawie Królików w Zakrzowie i na Regionalnej Wystawie w Pietrowicach Wielkich.
Wystawa w Zakrzowie odbyła się w dniach 13- 14 października w Ośrodku Szkolenia Olimpijskiego. W wystawie królików wystawiłem kolekcje K-4  Satynowych rysi i Burgundów. Moje Satynowe rysie zostały ocenione na 378 pkt a Burgundy na 375,5 pkt. Samiec Burgundzki oceniony na 95 pkt zdobył wyróżnienie. W wystawie drobnego inwentarza wystawiłem parkę Wyandot wielbłądzich ocenionych na 92 i 93 pkt oraz parkę Kaczek Piżmowych perłowo- szarych ocenionych po 95 pkt. 
Tydzień później odbyła się Regionalna Wystawa Drobnego Inwentarza w Pietrowicach Wielkich. W Pietrowicach wystawiłem kolekcję K-4 Burgundów, 4 króliki Satynowe kość słoniowa i 3 Rexy dalmatyńskie czarno- żółte. Moja samiczka Rexa dalmatyńskiego z oceną 94,5 pkt została nagrodzona zwycięstwem w rasie w grupie Rexy. Na wystawie tej wystawiłem także parkę Wyandotek srebrzystych falistych ocenionych odpowiednio na 95 i 93 pkt.
moja samiczka Satynowa w Zakrzowie

moje Wyandoty wielbłądzie

mój samczyk Satynowy oceniony na 95,5 pkt w Pietrowicach Wielkich

moje Rexy dalmatyńskie w Pietrowicach Wilekich

moje Wyandotki srebrzyste


Brak komentarzy: